Τώρα είναι 21 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 29 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 17
Καλησπέρα στην όμορφη χωμάτινη παρέα σας. Ψήθηκα να πάρω trial μηχανάκι με σέλα και έξτρα ντεπόζιτο για να βολτάρω με τις ώρες στα μονοπάτια που κολλούσα και ενίοτε έπεφτα πριν με το εντούρο μου. Είμαι αρχάρια οδηγός και ένα τυπικό εντούρο πέρα από τις αντιπυρικές δεν μπορώ να το οδηγήσω. Όσο και να παιδευτώ και να βελτιώσω τις δεξιότητές μου δεν παύουν να είναι βαριά μηχανάκια για μένα, δεν πατάω κάτω καλά, άμα πέσει άντε σήκωσέ το, άμα κολλήσεις άντε τράβα το και άμα βγεις σε αδιέξοδο άντε γύρισέ το. Φυσικά δεν ξέρω να οδηγάω και καλά. Αλλά γιατί να παιδεύομαι; Είδα μερικά βιντεάκια με trial που συμμετείχαν σε αγώνες εντούρο και μου κίνησαν το ενδιαφέρον.

Πολλοί εδώ στο φόρουμ έχουν διφορούμενες απόψεις, άλλος λέει αν πέρασες το trial για ελαφρύ εντούρο θα το πουλήσεις, θα απογοητευτείς, θα το μετανιώσεις. Άλλοι λένε θα το ερωτευτείς και θα το κρατήσεις για πάντα.

Η ερώτησή μου είναι: Λοιπόν, τι ακριβώς μπορεί να κάνει ένα εντούρο μηχανάκι, που δεν μπορεί να κάνει ένα trial, πέρα από το να τρέχει πιο γρήγορα σε ανοιχτά, βατά μονοπάτια; Κοιτούσα τα βίντεο του τελευταίου River Crossing, που είχαν κολλήσει όλοι με τα εντούρο σε έναν βράχο και τραβούσαν αγανακτισμένοι με όλη τους τη δύναμη, με τους εθελοντές να σπρώχνουν, και αναρωτιόμουν αν οι εντουράδες οι οδηγοί trial είχαν το πλεονέκτημα σε τέτοιου είδους διαδρομές. Προσωπικά η ταχύτητα δεν με ενδιαφέρει καθόλου.

Θα με ενδιέφερε η άποψη όλων όσων έχουν δοκιμάσει και τα δύο. Σας ευχαριστώ και να είστε καλά.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17242
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Όπως σου είπαν.
Το trial είναι κοντό για εντούρο καταστάσεις.
Βρίσκει η κοιλιά του κάτω και πέφτεις.
Κολλάς στα λούκια με τους μασπιέδες.

Δοκίμασε ένα crfάκι 230 trial edition και θα το ερωτευτείς για αυτό που θέλεις.

Σήμερα σκαρφάλωσε ότι βράχια βρήκα στην Αντίπαρο και γέλαγα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
Μονόδρομος για αυτά που θέλεις Beta Xtrainer κάνεις τα πάντα.
http://www.betamotor.com/en/enduro/bikes/xtrainer-2018" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=k8a_ljhIrgs" onclick="window.open(this.href);return false;
Ρώτα στην αντιπροσωπεία The Fuoristrada Co. αν υπάρχει κάποιο που μπορείς να δοκιμάσεις τηλ: 210 9211877

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Βαση τα λεγομενα σου προχωρα οπως λες, τριαλ ελαφρύ και θα σε βοηθησει σιγα σιγα να αναπτυξεις τεχνικη και ελεγχο (αρκει να θες να εξασκηθείς) οποτε οταν ερθει η ωρα και εισαι ετοιμη να πας σε εντουρο μοτο. Μην παιρνεις σαν κριτήριο το River, το trial ειναι φτιαγμενο για trial και το εντουρο για εντουρο.

Οπως και να το σκεφτείς ομως, εαν θες να κανεις πραγματικο εντουρο και οχι βολτες περα-δωθε σε μονοπατια τοτε πρεπει να δυναμωσεις και να βελτιωθεις οδηγικα και σωματικα οτι μοτο και να εχεις. Θα σου προτεινα να επικεντρωθείς σε αυτο και να αποφασισεις τι θελεις να κανεις πρωτου κανεις την επομενη κινηση. Το χωμα ειναι ωραιο "παιδεμα".

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 28 Φεβ 2016
Δημοσιεύσεις: 118
Moto: KTM EXC-F 250
Στην κύρια ερώτηση μάλλον πολλοί λίγοι θα μπορούσαν να απαντήσουν έχοντας εμπειρία και απ τα δυο..

Παρ όλα αυτά
polyniki έγραψε:
Ψήθηκα να πάρω trial μηχανάκι με σέλα και έξτρα ντεπόζιτο
Ψήθηκες να το πάρεις ή το πήρες?

Αν δεν το πήρες ακόμα, το Beta Xtrainer δεν είναι μονόδρομος... υπάρχει και το KTM Freeride που είναι κάτι ανάμεσα σε trial και enduro χαμηλό ελαφρύ και ήπιο (απ ότι ακούω-διαβάζω)

Δεν επεκτείνομαι καθώς η ερώτηση σου ήταν άλλη...


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 17
Ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις και προτάσεις σας.

Ακόμα όμως δεν έχω μια καλή εικόνα ποια η διαφορά μοτοαλπινισμού και εντούρο, πέρα από το οδηγικό στυλ και την ταχύτητα.
Φαντάζομαι ότι και με το trial πας παντού, αλλά αργά και τεχνικά, ενώ με το εντούρο οδηγάς με περισσότερο γκάζι και φόρα και "οργώνεις".
Όμως πού δεν θα πάει το trial που πάει ένα εντούρο; Ποιοι οι περιορισμοί;
Σε τι είδους τερέν θα κολλήσει το trial; Λάσπη με βαθιά λούκια;
Έχει συμμετάσχει κάποιο μέλος σε εντουροβόλτες με trial και μπορεί να μου πει τι δεν του άρεσε, τι τον δυσκόλεψε;
Έχει κάποιος trial με σελάκι, τον ξεκούρασε καθόλου στις βόλτες;

Σας ευχαριστώ πολύ!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 21 Σεπ 2014
Δημοσιεύσεις: 54
Moto: KTM 350 EXC-F
Τοποθεσία: N.Smyrni
Αν και δεν είμαι σίγουρος, νομίζω πως ένα πρόβλημα θα είναι η αυτονομία σε ένα trial μηχανάκι για χρήση enduro


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 17
louriskou13 έγραψε:
Αν και δεν είμαι σίγουρος, νομίζω πως ένα πρόβλημα θα είναι η αυτονομία σε ένα trial μηχανάκι για χρήση enduro
Τα Beta Evo παίρνουν ένα long range kit που αποτελείται από σέλα και ντεπόζιτο με 4 λίτρα ακόμα, σύνολο 7 λίτρα, οπότε δεν έχουν πρόβλημα αυτονομίας.

[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 3975
Moto: YAMAHA YZ 125
Αν ημαν στην θέση σου .........θα ξεκίναγα με ενα CRF HONDA 150 C.C ή ενα YAMAHA 150 τετράχρονο .............
παράλληλα θα εκανα ποδήλατο βουνού ΜΤΒ .........
Στην πορεία θα εβλεπα για κάτι πιο συγκεκριμένο κ εξειδικευμένο ...........αν μου αρεσε κ μου πήγαινε η χωμάτινη οδήγηση δίκυκλου ..............


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 17
ARISPEED έγραψε:
Αν ημαν στην θέση σου .........θα ξεκίναγα με ενα CRF HONDA 150 C.C ή ενα YAMAHA 150 τετράχρονο .............
παράλληλα θα εκανα ποδήλατο βουνού ΜΤΒ .........
Στην πορεία θα εβλεπα για κάτι πιο συγκεκριμένο κ εξειδικευμένο ...........αν μου αρεσε κ μου πήγαινε η χωμάτινη οδήγηση δίκυκλου ..............
Έχω περάσει από το στάδιο "ξεκινάω" προ πολλού. Μου αρέσει και μου πάει και ψάχνω το εξειδικευμένο. ;)
Τα μηχανάκια που λες τα έψαξα πολύ, αλλά δυστυχώς είναι για εφήβους. Το Honda CRF 150 το έκανα test drive 2 φορές και καήκαμε να ρωτάμε και να ψάχνουμε σε φόρουμ γι' αυτό.
Μέχρι 1,60 αναβάτης κάθεται πάνω άνετα. Ο ενήλικας ζορίζεται, και οι τροχοί είναι μικροί για εντούρο - 19-16


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 170
Moto: ktm 125
Χαίρετε.
Εχω δοκιμάσει και τα δυο είδη μοτο σε εντουρο-οργανομενες εντουροβολτες-μοτοαλπινισμο,για αρκετα χλμ,οπου ειχα στην δικη μου κατοχη.
Και τα δυο μοτο ειναι εξειδικευμένα για αυτο που ειναι κατασκευασμενα πιστευω,και οχι για αλλα πραγματα,εκει μπορουν να δωσουν τα θετικα τους.Απο εκει και περα πιστευω οτι η ευχαριστιση ειναι υποκιμενικη.Και καταληγω οτι το ιδανικοτερο ειναι να εχεις και τα δυο.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 17
MAOYRO έγραψε:
Και καταληγω οτι το ιδανικοτερο ειναι να εχεις και τα δυο.
:clap: Μιλάς από την καρδιά μου. Κι εγώ θέλω σιγά-σιγά να τα μαζέψω όλα! :handgestures-thumbup:

Αν μπορείς θα μας γράψεις λίγα πράγματα για το τι σου άρεσε στο ένα και το άλλο και σε τι είναι εξειδικευμένα σύμφωνα με τη δική σου εμπειρία, για να καταλάβω περισσότερο τη διαφορά τους; Μιλάω πάντα για εντούρο vs. μοτοαλπινισμό, δεν αναφέρομαι καθόλου στην τυπική χρήση του τράιαλ που είναι να πηδάς εμπόδια και να κάνεις κόλπα χωρίς να βάζεις τα πόδια κάτω.

Εκτιμώ πολύ την άποψή σου, δεν έχουν πολλοί αναβάτες εμπειρία και με τα δύο είδη.

Ευχαριστώ!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 170
Moto: ktm 125
Βεβαίως και θα γραψω την αποψη μου,αν και για να ειμαι ειλικρινής βαριεμαι λιγο να γραφω,πρωτημω να οδηγαω.Νομιζω πως η ευχαριστιση του ενως ξεκιναει εκει που σταματάει του άλλου.Οσο δηλαδη αυξανετε ο βαθμος δυσκολίας αλλα μειωνετε η ταχυτητα ευχαριστιεσε το τραιαλ.Μεχρι ποιο ποσοστο ευχαριστιεσε το εντουρο, παιζει ρολο και τι μοτο εχεις,ελαφρυ δυχρονο η μεγαλο τετραχρονο.
Υ.γ το τραιαλ ειναι το ποιο υπουλο σε πτωσεις μηχανακι που εχω καβαλήσει.ισως φταιω εγω ομως σε αυτο.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 310
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Κατ εμε:
Enduro Οτι χρειάζεται για τον αγώνα. Δηλαδή όπως είναι τα πράγματα, αρκετές δυσκολίες αλλά επίσης ταχύτητα, οπότε και στιβαρος και αναγκαία βαρυτερος σκελετος.

Μοτοαλπινισμος, παίρνω το εργαλείο και πάω κορυφή...
Και τα δυο θέλουν προπόνηση για να πετύχεις.
Θα έλεγα εσυ είσαι μια χομπιστας αλπινιστης

Αυτο που δεν κάνει το trial είναι να περάσεις εμπόδια 20-30 cm με τα πόδια κάτω.
Ο μεγαλύτερος περιορισμός ειναι απόσταση απο έδαφος (που είπε και ο Iatrodikastis)
Εκτός και αν μάθεις την τεχνική, σουζαροντας...


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 310
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Είχα Freeride 250 δίχρονο.
Καλύτερή απόσταση απο το έδαφος απο enduro,
ΚΑΙ μικροτερο ύψος σελας ( λογο μικρου όγκου κινητήρα)
Βάρος...πουπουλο

Freeride τετράχρονο
Πιο ήπιο γκάζι.

Extrainer, πιο eduraδικο.
Ελπίζω να βάζουν καλύτερη ανάρτηση στα καινούργια.

Υπάρχουν και κατι αλλά υβριδικά.

Αν θες σε φέρνω σε επαφή με αυτον που του πούλησα το δικο μου Freeride250


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 29 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com